Со константно подобрување на платформата, Facebook нуди се повеќе опции за креирање подобри реклами.
Најновото што го тестиравме а има одличен ефект е Overlay на сликите со што се овозможува додавање на динамички параметри како цена, прецртана цена, процент на попуст и текст – бесплатна испорака. За ова да функционира треба да имате креирано Product Catalog и да користете цел на кампања: Product catalog sales. ![[Напредно] - Facebook Dynamic Ads co overlay на сликите 1 dun ads 1](https://box.mk/wp-content/uploads/2021/08/dun_ads-1-300x277.png)
Ние креиравме ретаргетинг кампања за Sport.MK и резултатите после 3 дена се : Relevance score:10, CTR – 16.69%, CPM – €0.64, CPC – €0.004.
Сигурно за вакви резултати има заслуга и (ре)таргетирањето но сега со overlays, сликите на производите се доста повпечатливи посебно ако ставите контрастна боја во однос на оригиналната слика.
Дополнителни опции кој може да се променат се:
- форма на позадината (правоаголник, круг или триаголник),
- боја на позадината,
- локација на overlay на сликата,
- моментално има само еден достапен фонт: Dynads Hybrid.

